Kontakt Wysyłka Klienci hurtowi Regulamin zakupów O Sklepie  
Internetowy sklep terrarystyczny - Pirania Internetowy sklep terrarystyczny - Pirania
Koszyk Logowanie Pomoc
Newsletter
 

Pirania ::

Pomoc

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania

1. Zwierzak przyszedł martwy, chory, niekompletny czy mogę reklamować?

Jeśli została wybrana wysyłka Poczta Polską niestety nie przewidujemy wymiany czy zwrotu kosztów. W innych przypadkach zwracamy na konto koszt zwierzęcia bez kosztów przesyłki lub odsyłamy zwierzę innym sposobem wysyłki za która trzeba zapłacić ponownie.

2. Zapłaciłem a nie otrzymałem towaru?

Jeśli przedział mieści się w czasie 21 dni od złożenia zamówienia widocznie nie ma towaru na rynku i jeśli do 3 tyg. od złożenia zamówienia zwrócimy pieniądze na konto przelewem.

3. Towar nie jest zgodny z opisem?

Towar może różnić się nie znacznie od tego jaki był na stronie. Jeśli jest to urządzenie, które nie działa z przyczyn nie zależnych od użytkownika to można je reklamować 10 dni od dnia zakupu w naszym sklepie.

4. Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak wystawiamy a podane ceny są cenami brutto.