Pirania ::
Pomoc
Pomoc
Najczęściej zadawane pytania
1. Zwierzak przyszedł martwy, chory, niekompletny czy mogę reklamować?
Jeśli została wybrana wysyłka Poczta Polską niestety nie przewidujemy wymiany czy zwrotu kosztów. W innych przypadkach zwracamy na konto koszt zwierzęcia bez kosztów przesyłki lub odsyłamy zwierzę innym sposobem wysyłki za która trzeba zapłacić ponownie.
2. Zapłaciłem a nie otrzymałem towaru?
Jeśli przedział mieści się w czasie 21 dni od złożenia zamówienia widocznie nie ma towaru na rynku i jeśli do 3 tyg. od złożenia zamówienia zwrócimy pieniądze na konto przelewem.
3. Towar nie jest zgodny z opisem?
Towar może różnić się nie znacznie od tego jaki był na stronie. Jeśli jest to urządzenie, które nie działa z przyczyn nie zależnych od użytkownika to można je reklamować 10 dni od dnia zakupu w naszym sklepie.
4. Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak wystawiamy a podane ceny są cenami brutto.